Sain kisakirjani ja koearvostelun, ja näin se meni:

Istuminen 10 tämä mainio,koska teputtamista on ollu:)

Paikkamakuu 9,5 minä reagoin naapurin kaksoiskäskyyn ja Ruska reagoi mun liikkeeseen nytkähtämällä,ei noussut kuiten ku vasta käskyllä.

Seuraaminen 8 ihan siistiä, mutta ei parasta Ruskaa

Idari 8 hyvät topit ja pysymiset niissä, mut seuraaminen neliössä ei ole kunnossa

Luoksetulo 5 tähän olen niin pettynyt, kun treeneissä ollaan saatu tämä toimimaan. Koetilanteisa tulee aina eteen tämä sama juttu:( Eli huono seiso,tokalla käskyllä vasta ja maahankaan ei mikään napakka.

Ruutu 6 hyvä merkki,hienosti ruutuun ja maahan. Mutta just ku liikkuri käski lähtee kohti koiraa, neiti nppärä nousi seisomaan eli lisäkäsky. Tuli seuraamiseen vauhdilla ja epäsiististi.

Ohjattu 0 tapaturma mikälie, mutta yleisö tykkäsi;) Hyvä merkki ja hienosti kaartaen vasemmalle. Lähti palautukseen ja yhtäkkiä vain sinkosi keskelle ja vaihtoi kapulan. En ehtinyt sanoa mitään......

Metalli 8 vautia oli ja lopussa myös ääntä:( taas tämä kisahuuto.

Tunnari 0 tätä vähän odotin, eli säntäsi kapuloille ja käyttti väärän suussa. Thän syynä vain liian vähäinen treeni.

Kaukot 9 teki aivan huippuvaihdot. Olin lähteä takaisin jo ennen liikkurin käskyä....sit menin viereen vähän naureskellen ja Ruu nousi ylös heti liikkurin käskyllä. Tuomari sanoi että olisi ollut kympin kaket muuten!!!!!

Tunnarin siis tiesin heikoksi, mutta luoksetuloa en tajua(koetilanteet?) :(

Ohjatun kapulan vaihto taas oli Ruskan omiaan, pääsi yllättämään täysin. Minä olin tyytyväinen moneen osaan, ja eniten itseeni ja itseni pitämiseen koossa ja ajatukset kurissa. Ei me tästä oltu suruissamme, vaan innoissaan kohti uusia kokemuksia!

                                    Kuva Sirpa Saari